Kahve Sanatı” üzerine 16 yorum

  1. vaayyy süper bi yetenek yaa..ama ben bu adamın ebru sanatıyla bir ılgısı olduguna emınım.. :D
    2 ytl lik neskafeyı 6 ytl ye satmanın müthiş yolu..buda farklı bı bakış acısı tabı…ben o nescafeyı içmeyede kıyamam ki… :D

  2. @OZ: “galiba”sı fazla; kesinlikle zor!!!
    @MISSING86: Bak bunu hiç düşünmemiştim ebru sanatıyla ilgisi olabilir :Ç Müthiş bi pazarlama zekası helal olsun demekten başka bişey kalmıyo bize zate :)
    @BIGADICMANIA: Öyleyse şöyle çevirelim, bu bi oyun değil de nimeti güzel bi şekilde sunma diyelim :)

  3. Bunu yapan herkimse kesinlikle japondur.. Nedenini sormayın hissettim :P
    Ne warki aynı bildiğimiz kahve işte,bodozlama dalarım bakamam öyle ayyy kıyamam falan :S

  4. Önce şaşkınlıkla bir “Aaaa” der, değişik açılardan fotoğrafını çekerim sonra da deliler gibi içerim. Eee boşuna dememişler “Aklımda kalacağına, midemde kalsın” diye :D

  5. Bence hiç inkar etme sen sanat manat demeden içersin bu kahveyi, sanat hatırında, tadı damağında kalır :D
    Sanırım bu sanat dalı da final haftasında kafayı kahveyle bozmuş yurdum öğrencisinin eseridir, demek ki derslerin de bazen faydası olabiliyormuş :D:D
    Son olarak merak ettim de.. Kahve karamelli mi :P

  6. Arkadaşlar durumu bence çok abartıyorsunuz nedenlerini sıralıyorum;
    1- Bu vidyoyu izledikten sonra evinde cappuccino makinesi olan herkes bunları yapabilir.
    2- Litvanya’da aşağı yukarı her yerde böyle kahveler bulabilirsiniz.
    3- Gördükten sonra denedim tavşanı yaptım.

  7. 1- Cappuccino makinem yok ama yapıp getiren olursa içerim.
    2- Litvanya, Rusya, Japonya, Çekoslavakya…hiç farketmez her yerde içerim.
    3- Burada da yapsana hep beraber içelim.

  8. Nimetle şaka olmaz :P Evet adamda yetenek var hakikaten. Ama kahve = kalori.. değilmi tuğçe xD

    tuuce diyecekki:

    @Toxic: aaaaaa bu kavgada bile söylenmez….

  9. @NOFEAR: Sen de her şeyi Japonlardan biliyosun he, insanın adı çıkıcana canı çıksın derler ya :Äž
    @AKIN: Ya beni iyi tanıdığın nası da belli oluyo evet içerim kardeşim aaa :$ Ama daha final haftasına girmedik; henüz ödev haftasındayız ödevler sarmış her bir yanımı.. :ühüh: eminim kıs kıs gülüyosundur ben üzülüyorum ya burda.
    @BÜYÜK KÖTÜ KURT: Litvanya’da olmadığıma şu anda üzüldüm bak.. Ayrıca eve capuccino makinesi almam tamamen bi tehdit unsuru. Gece gündüz demez içerim, gecem gündüzüm birbirine karışır..
    @SERA G.: Üşenmemiş nası da maddelemişsin yaa hayran kaldım :Ç
    @TOXIC: Ya gerçekten dün hevesimi kursağımda bıraktın Serkan! Yani söylenecek en son şeyi söyledin öyle nefis bi kahve söylemeden önce bi bayana öyle söylenmez. Ayrıca Gözde yanlış anlattı o olayı sana dediğim şeyden dolayı bi kere daha özür dilerim ben o kıza demiştim gözü doymuyo diye aslında :$ :Ç
    @VEHBI: Ya canım puding çekti valla.. nam nammm

  10. Bilemem artık.. Ben kumpiri çoook severim. Haaa yanlış anlama ısmarla affedeyim olarak düşünme sakın :D Bu arada görüyorsun değilmi bana ne kadar kötü davranıyor gözde. Hergün falakaya yatırıyor, suyun içine sokup elektrik veriyor, Beni bağlayıp karşıma geçip benim facebook sayfama giriyor, Buluşmaya 24 saat geç geliyor. Ama benim tek kötülüğüm var. Karşısına geçip sıcak çikolata içiyorum :D

  11. Valla o gün yicektik kumpir Gözde yan çizdi :) Onu bidahaki sefere ikna eder yeriz Sarnıç bizi bekler :) Gözde gerçekten de bi bana iyi davranıyomuş yahu nası katlanıyosunuz anlamadım valla :Äž

Yorum yapın