Aptallık da Bir İhtiyaçtır

3 gün önce, okuduğum sınav kâğıtlarını vermek üzere Ekonomi hocamın odasına gittim. Masasında yanyana duran iki çerçeve içinde çok tatlı iki fotoğraf gördüm. Suratımda kocaman bi sırıtmayla “Hocam, kızlarınız mı yoksa?” dedim fotoğrafları işaret ederek.

“Kızlarım değil, kızım. İkisi de aynı kişi.”

Verdiği şu cevaptan sonra ikimiz de gülsek de, kendimi uzun süredir hiç bu kadar aptal hissetmediğimin farkına vardım.. Kimbilir, belki de bunun zamanı gelmişti..

Aptallık da Bir İhtiyaçtır” üzerine bir yorum

  1. Yok yahu bence bu durumda kabahatli olan hocan, o kadar farklı görünen resimlerinden koymasaymış kızının :D :P

  2. İhtiyaç mıdır tam bilemem ama çok komik olmuş olay :) Kendimi bir an öyle düşündüm de, ben bugün daha büyük aptallık yaptım bi tane.. Onun yanında çok hafif kalır bu :D

    Israr etmeyin anlatmiicam :)

  3. Hiç canını sıkma tuğçe normal birşey sonuçta. Ben sana 2 ay arayla çekilmiş 2 fotoğrafımı göndereyim bak bakalım andırıyormuyum :D İnsanların dış görünüşleri değişebilir önemli olan iç görünüşleri :)

  4. wühehe bayıldım bloguna olay ayrı bi güzel bi keresinde annemi babamın kısı sanmışlardı o geldi aklıma kim bu tiye düşünme ööle biriyim tuuçe vardı çizgiroman kahramanı onla ilgili bişiler ararken buldum blogunu ; ))

  5. Bence gayet gülünç bi duruma düşmüşsün senin yerinde olmak istemezdim.suratın kızarmadımı? :D (kusura bakma kötü hissediyorum kendimi gıcıklık yapasım tuttu :S )
    Beyin fırtınası yaptımda şu aklıma geldi.peki ya duvarda 2 tane birbirine çok benzeyen fotoğraf görseydin ne diyecektin?-kızınız çok tatlıymışmı diyecektin? ya bunun üstüne hocanın sana cevabı -kızım değil kızlarım.çünkü ikizler deseydi?…Ne diyorum ben ya serhat bi sus lütfen :S

  6. @EFETURK & BUNYAZ: Teşekkürler arkadaşlar aptallık olmadığını söyleyecek birilerine çok ihtiyacım vardı biraz daha normal hissettim kendimi :)
    @AKIN: Yine değişik bi bakış açısıyla olaya yaklaştığın için sana da teşekkür ediyorum burdan :Ç
    @SERTALP BİLAL: Yaaaa anlat hadii bak merak ettim hem de çoookkk! Bekliyorum :)
    @TOXIC: Evet bak doğru söylüyosun ama madem söyledin göndermek zorundasın fotoğraflarını :Ç
    @OZY: Tuuçe diye çizgi roman kahramanı var da ben mi duymadım???? Çok şaşırdm şimdii
    @NOFEAR: Sağol be çok iyi moral verdin! :Ç Ve kafamı karıştırdın zate üç kuruşluk aklım var o da gitti :S
    @EMRE: İnsan bi olur mu Tuçe, aptallık diil filan der. Bi de sana bak aptallık lazım arada bi diyosun :Ç
    @BIGADICMANIA: O zaman asistanlıktan istifa ederdim işte (kovulmadan) :Ç

  7. http://lambiek.net/artists/g/gursoy_andac.htm

    başka örnek bulamadım tuğçeyle ilgili Türkiyede olsam bulup tarar gönderirdim ama neyse Andaç Gürsoy diye bir abla çiziyordu lombakta şimdilerde yayınlanıyor mu bilmiyorum

    daha önce adını ekşisözlüğü yazdıysan dikkatini çekmeden geçmiş olabilirsin bir de şimdi düşündüm de bir insan adını ekşisözlüğe niye yazar

Yorum yapın