Anlaması Kolay, Çözüm Bulması Zor..

    Bir şey/kişi hayatımıza güzellik katmaya başladığında mutlu oluruz değil mi? Onu hayatımıza daha çok iter, onun hayatımızı daha çok güzelleştirmesini isteriz. Hele bir de uzun zamandan beri böyle bir şeye izin vermiyorsak. Ama aslında o güzelliklerin üzerine giderek o güzellikleri yok ediyoruz, farkında değiliz. Bu, belki de güzellik zannettiğimiz şeylerin/kişilerin aslında güzellik olmamalarından kaynaklanıyor. Çünkü gerçek güzellik, sen onun üzerine gitsen de gitmesen de, onu hayatının içine itsen de itmesen de güzelliğini koruyandır. Eğer ki hayatına girdikçe, hayatında olmadığı zamana göre daha az mutluluk veriyorsa sana, onun uzaktan tadını çıkarmak, hayalinde canlandırdığın gibi hayatında yer almasına izin vermek gerçekten en güzeli.. Evet evet, en güzeli.

Anlaması Kolay, Çözüm Bulması Zor..” üzerine bir yorum

  1. (Bu yazıyı okuyunca doğru sitede miyim diye baktım bir an…)
    Bilemiyorum… Benim de şu aralar canımı yakan bir konu.

    Biz erkeklerde bi sorun var anlaşılan. Ne zaman ne yapacağımızı bilmiyoruz.

    Fakat ben hatalarımı telafi etmekte kararlıyım.
    Şimdi izninle, gidip güzel bir kızın kalbini -tekrar- çalmak için planlar yapmam lazım. :)

  2. @cem E=mc² yi unutma ama :)

    @tuuce gerçektende anlaması çok kolay ama çözmek çook zor :) Niye isterki insan bir güzelliğin sona ermesini.Tbi ki istemez ama uzak kalmanın verdiği can acısı dayanılmaz olabilir. Ama o acı bambaşka bişi bence tatlı acımı desem (olurmu öyle bişey) yokluğuda çok kötü varlığıda.

  3. kesinlikle haklısın tuuçe..bazen üstüne gittikçe tadı kaçıyor bazı şeylerin/KİŞİLERİN!!..dediğin gibi uzaktan tadını çıkartmak daha mantıklı belki de..ahh bi de insanın içini acıtmasa daha güzel olacak ama..(farkındaysan ilk defa ciddi bir yorum yaptım..hade iyisin laf sokmuyom sana :) )

  4. Çok da uzağa gitmeye gerek yok şarkı sözü aramak için hemen yardımcı olayım bu amaçla yorum yazacaklara:
    “Seni uzaktan sevmek, aşkların en güzeli
    Alıştım yokluğuna, gel desen gelemem ki”
    Haydi bir şarkı sözü de benden olsun koca blog’da :D

  5. Başlık için düşündüğümüz birkaç şarkı sözünden biriydi o. :)

    Ben “Whatever you say, it’s alright, whatever you do, it’s all good…” demiştim. Bu aralar Bush’a sarmışlığım var da.
    (Ne kadar gariptir değil mi, yeni öğrendiğim bütün gruplar dağılmış, eski gruplar.)

  6. @BIGADICMANIA: Neden mi ister? Dediğim gibi, diğer şekilde daha mutluysa, gerçekleri göz ardı edip kendi kafasında kurduğu gerçek sandığı fikirlerle yaşamak daha cazip gelebilir ona. İnsan doğası yine karmaşıklığını gösteriyo yani :Ç
    @UNFORGIVEN: Bugünün tarihini atıcam Fatma bana laf sokmadı ve ciddi bi yorum yazdı diye :Äž
    @AKIN: Hadi hayırlı olsun ilk şarkı sözlerini yazdın devamının gelmesini diliyorum bak o kadar şarkı da gönderdim içindeki sözlerden seçip seçip yaz artık! :Ç
    @CEM: Evet bu başlığı düşünmüştük ama pek de ruh durumuma uymuyo. O kadar yoğun şeyler duymuyorum şarkıya haksızlık etmeyelim şimdi :) “Whatever you say, it’s alright, whatever you do, it’s all good” sözü yine bana uymuyor; çünkü karşımdaki ne yaparsa yapsın kabul edicek bi tip değilim bunu en iyi bilenlerden biri olman gerekiyo kime sinirlensem hırsımı senden çıkarıyorum ya :Ç

  7. Bence farklı bi acı. İnsan acıdan zevk alırmı :( Ama alıyo yada yokluğunda o duyguyu , o anı arıyo (en azından ben öyleyim sanırım :( ) Durup dururkende bu şarkıyı yazmamışlardır heralde ” Seni uzaktan sevmek aşkların en güzeli alıştım hasretine gel desen gelemem ki ” ;)

  8. Ne hasta bekler sabahı

    Benim seni beklediğim kadar.

    Geçti istemem gelmeni
    Yokluğunda buldum seni

    Gelme artık neye yarar.

    dizelerini içeren o güzel Ü.Y.Oğuzcan şiirine de hak vermiyor değil insan.Ama işte ne olursa olsun gel demek gerekiyor bence ;)

  9. Aşkların en güzeli seni uzaktan sevmek demişler büyükler…

    Günümüzde de seni tanımadan önce tatlı bir yabancıydın, keşke tanımasaydım da öyle kalsaydın demiş bir bayan şahıs :)

    neşelenin :D

  10. Madem şarkı sözünden konu açıldı ben de çizittireyim bir şey …. *ahem* arşiv geniş (H) *ahem*

    Yazıyı okudum, Johnny Cash ve Vonda Shephard’ın (bence en güzeli bu) yorumladığı, Bob Dylan’ın Don’t Think Twice adlı şarkıdan bir bölüm:

    I ain’t sayin’ you treated me unkind
    You could have done better but I don’t mind
    You just kinda wasted my precious time
    Don’t think twice it’s all right

    Son iki satır gerçekten içe oturtan cinsten :D

  11. Yani görüldüğü gibi karışık bir konu ==> Delinin biri kuyuya bir taş atmış kırk akıllı çıkaramamış :Ç
    Şimdi konuyu toparlamaya çalışırsam;
    O kişi sana yabancıyken onu tanıdığında senin tahmin ettiğin gibi biri çıkma olasılığı, bunun yanında hayalkırıklığına uğrama olasılığın da vardır. İşte bunu anlamak için birazcık tanımaya çalışmak, eğer tahmin ettiğin gibi biri değilse hemen uzaklaşıp onu hayalinde canlandırdığın gibi anmak en doğrusu. Bence tabi :)

  12. “Eveeet bu yazımızın ana fikri neymiş arkadaşlaaaarr?” gibi bir toparlayış olmuş bu Tuğçe :D Türkçe dersinde kibin hissettim bir an :D:D

  13. Yok ben yanlış anlaşıldıım için öyle söyledim çünkü herkes noldu canın mı yandı diye tepkiler vermeye başladı ama sadece genel bi düşüncemi açıkladım o kadar :)
    Ama Sera, harbiden içine oturttun çocuğun :Ç Yazık Cem sana ya ama hak etmişindir :Äž

  14. @ Emre : O dizeler Ümit Y. Oğuzcan’a değil Necip Fazıl Kısakürek’e ait. :)

    Ne hasta bekler sabahı,
    Ne taze ölüyü mezar,
    Ne de şeytan bir günahı,
    Seni beklediğim kadar.
    ****
    Geçti,istemem gelmeni,
    Yokluğunda buldum seni,
    Bırak vehmimde gölgeni
    Gelme artık neye yarar…
    —-

    Söz konusu olay ise çok (bilinipte) bilinmeyen bir denklem.Karmaşık,zor,güç vs. vs. vs.
    Çözmeye çalıştıkça çöp oluyor ve daha çok batıyor.

  15. Gercek guzelligi birakalimda once guzellikten baslayalim… Guzellik nedir? Guzellik kisiden kisye degisir. Ve kisinin yorumuna gore de degisir. Sen bulundugun konuma gore yorum yaparsan, ve o konum degistikce yorumunu degistirirsen hic bir zaman kalici guzellik bulamazsin… Nede olsa her sey degisiyor, ve hic bir sey oldugu gibi kalmiyor.

    Onemli olan degisen guzellgin farkina warabilmek ama bu arada eski guzellginide unutmamak.

    Yaziyi okuyunca bazi seyleri dusunmeden, aklimda tekrar canlandirmadan edemedim. Her ne kadar bir turlu iyice ozumseyip uygulamaya koyamasamda, sunu soylemeden edemeyecegim.
    Hayat kolaydir,secimini yaparsin, arkana bakmazsin!
    (Ki bakamazsinda. Bakmamalisin! Uzuntu verici bir seyin arkasindan bakmak sadece daha fazla uzuntu getirir.)

  16. “Hayat kolaydir,secimini yaparsin, arkana bakmazsin!”
    Bunu gerçekten düşünücem. Bu güzel yorumun için çok teşekkürler. Ama maalesef uygulaması zor bunu ya :)

Yorum yapın