“GELOG”

Uzuuunn ve yoğun çalışmalar sonucu artık benim de bir sitem oldu :) Peki bu çalışmalar kime mi ait? Tabii ki bana değil. Ben ne anlarım yok veritabanıymış, yok temaymış, yok efendim işte aklıma gelmiyor şimdi anlamını bilmediğim bir sürü şeyler. Aslında böyle bir site hiç aklımda yoktu ama Cem (iyiinsan) sağolsun aklıma soktu. Ve çalışmalar da ona aitti tabi. Kendisine buradan teşekkür ediyor, sorduğum bütün saçmasapan sorular için özür diliyorum :$ Aslında giriş yazısı yazmak için baya bi kastım ve bu işi Burcuk’a yüklemeye karar verdim. Ama nedense ben yazdım. Olsun onun yazısını da koyayım ben :) :

Giriş yazısı yazmak zor zanaatmiş valla…Tuğçe dedi de inanmadım ben. Ama  hangimiz  inandık ki… :P Eee neymiş bundan bole  Tuğçe ne derse inanıcakmışız..:)  Giriş yazısına da bakılırsa bu geyik  bi blog sitesi olucak J Kısaca gelog da diyebiliriz diyerek  ilk iğrenç espriyi  yapıyorum. Son olmaması dileğiyle…. J

Burcuu

“GELOG”” üzerine 26 yorum

  1. giriş yazısı yazmakla kalmayıp bi de, utanmayıp yorum yapıyorum :P çok başarılı bi blog olmuş eline sağlık Cem… bende giriş yazısında etmediğim teşekkürü yorumuma iliştiriyorum.. :)
    efenim ne diyelim.. hayırlara vesile olması dileğiyle… :)

  2. Teşekkürler şahsen tanışmayıp da tanışsam bile bu kadar iyi tanıyamacağım Burcu! :D (Çok konuşan ortak bi arkadaşımız var, kim acaba? :P )

    PS: Türkçeleştirme benim eserim değil… “Yorum Tarafından *isim*” ne demek be?! :|

  3. buranın anlam ve önemini taşıyacak,böylesine önem taşıyan giriş yazısının yazılması için,benim gibi bu konuda çok yetenekli(!) olan biri varken,teklif bile gelmemesini büyük bir hakaret sayıyor,ve yorum yapmayarak tepkimi koyuyorum. bu arada cümle biraz bozuk mu oldu ne?neyse,sinirden diyelim :)

  4. Tuğçe, Gözde kim? Hiç bahsetmemiştin… :P
    (Sinirlendin mi? Tamam, güzel. :D )

    Yaa, aslında… O benim hatam… Valla. Şimdi ben dizaynı yaparken (ki şu anda ne kadar iğrenç olduğunu biliyorum, daha bitmedi tasarım) dedim ki Tuğçe’ye “kimle konuşuyorsun”, o da dedi ki “senle”. Ben dedim ki “yok, benden başka”, o da “Burcu” dedi, ben de “tamam o zaman, birlikte bir şeyler yazın” dedim. Aslında “sadece sen yaz” demeli veya “Gözde’ye yazdır” demeliydim. Hepsi benim suçum. :)

    PS: Sitenin sadece iskeleti bu şu anda, değişecek birçok şey var, ama Tuğçe böyle de beğendi. Demek ki neymiş, obur arkadaşımız aynı zamanda zevksizmiş! :P

  5. Gözde, yapma ama… Tuğçe senden çok bahsetti bana… Plajda uzun yürüyüşlerinizden, karaoke gecelerinizden… :P O bir şeyler anlatırken uyumuşsun falan –ya da tam tersi. (Ben de Tuğçe’yi dinlerken uyuyorum da, anlattıkları bi kulağımdan girip diğerinden çıkar. :P )

    Bunu telafi etmek için n’apabiliriz?

    Hmm, sana bi blog açsak? “Sana özel?” :)

  6. hımm…öhm öhm…yani bir düşüneyim.hımm..yani yok gerek yok,zahmet olmasın..yani gerek yok filan vb.. EVEEEEET,ben de isterim :)

  7. Tamam o zaman… Ama zamanı için söz vermeyeyim. Çünkü elimde iki dizayn daha var, birkaç ay önce başlayıp hâlâ bitirmediğim. Tuğçe’ninkini araya soktum ki daha fazla dırdırlanmasın, buraya yazsın ki hepimizi rahat bıraksın! :P

    Ya bu arada, yazıyı ekleyen Tuğçe, cezasını -yine- çeken ben? Haksızlık bu! :'(

    PS: Tuğçe sakar olduğunu söylüyor, doğru mudur? :P

    PPS: MSN’e gelseydik? :D

  8. Ay sevsinler seni, senin de mi bir siten oldu! :O Bebeğim sen daha küçüksün, ne anlarsın siteden miteden. Biblom benim, ben seni vitrine süs diye koyucam. Orda öylece durursun, milleti de birbirine katmazsın bu sitede olduğu gibi :) Allah arkadaşlarına kolaylık versin. Ben biliyorum ki seninle uğraşması çok zor. Bi de senin evdeki hallerini anlatsam seninle selamı keserler :P Seni çok özledim, en kısa zamanda görüşmek ümidiyle aşkım, minik serçem :*

  9. Vay hayırlı olsun Tuuce ne diyim ben daha çok 8m.com tarzı Türkçe karakter özürlü sitelerle cebelleşirken nereden buldun -buldun da sölemedin hatta :) – bu olayı şaşırdım ve kaldım doğrusu..yaparsan bi organizasyon daha gene buluşalım Sabancı tayfa,sen yapmazsan yalan oluyo zaten biliyosun..

    Bu arada rahatsız edenler olursa söyle de devam edelim faşist saldırılara, haberim olsun yani tamam ;)

    Aynı anda yorum yazıp msn’de konuşmak çok yapmacık duruyo ama eheh yorum yaptık işte sitene daha nolsun..hadi iyi çalışmalar sana, eyv.

  10. Tamam her şeyi siz yapıyorsunuz Cem Bey, Akın’ın bir yorumunu yanlışlıkla silmek profosyonelliğe hiç yakışıyor mu? Mesela ben hiç yanlışlıkla bir şey silmedim. Demek ki neymiş? Bu saatte Tuğçe’nin saçmalaması normalmiiişş. Ama bunu herkes biliyor. Takma sen beni :P .

  11. …….Ayyyyyyyyy ne kadderrr güzel bi site olmuş bu kızzz:) elerıne sağlık…Yeme de yanında yat kıwamında artık ben buranın müdavimi olurum…Ama işte ortada bi problem var canım ya.:(
    Yorumlar,yazılar resimler cık cici bici ama su her zaman seni takip eden dondurma ne be güzelim? Sende insaf yok mu :) Ya valla galiba az sonra dondurma almaya gidicem anlaşmalı oldugun bi yer varsa sole de ona gore davranalım:)
    NOTTTT:tereyagci teyzelere gelecegin gida mühendisi olarak olaya bu kadar farklı bi yorum getirdiklerinden minnettarım:)

  12. Buketçim sen artık sesini çıkarma bir zahmet. Resmini gören şok oluyor nasıl zayıfladın diye sen hala dondurma görmiym diyosun pes yani :) Fıstık gibi oldun daha ne istiyosun :) Anlaşmalı olduğum bir yer yok ama Beşiktaş’taki Roma dondurmacısı süperdir ama o da sana uzak. neyse bi gün gideriz. Sitemin müdavimi ol tabi bekleriz kapımız herkese açık ;)

  13. Sağol tatlım benım :) e sımdı madem actın 2bı gun gıderıs dıosun’ ayarlayıver bu hafta bı bulusma bacımmm yaaaaaaaaa:)

  14. Ayarlarız sen yeter ki iste :) Valla Fatma senden olduğumuzu söyledi sen ayarlayacakmışın filan. Toparlarız milleti özledim hepinizi :) Ayrıca bu sitedeki dondurma seni çok sevmiş bana öyle söyledi. Ve şunu da ilave ederim ki ya biraz sonra ya da yarın bir resim ve yazı koyucam; onu görmek hiç istemiceksin. Bekle ve gör :) öpüyorum şimdilik :*

  15. Sevgili Aytuğ,
    Umarım bu sayfaya bakmışsındır da görmüşsündür yorumunu :) Söylemeden edemeyeceğim bugünkü kişisel iletin süperdi bira ağlamaz, zırlamaz, aldatmaz ve eve atması kolaydır filan :Ç nerden buluyosun bunları merak ediyorum doğrusu :P .

  16. Bira değil be rakı…naptın bizi biracı beyoğlu gençliği kategorisine şutladın rakıcı ağır abi modundan :) yalan mı..pentagram hem dişiliğin sembolü hem de şeytana tapanların kullandığı olay değil mi..rakı ağlamaz,zırlamaz,trip atmaz -ve evet eve atması kolaydır :) – değil mi..yalansa yalan de..yoksa kal :D

  17. Kalıcamı sanıyosan yanılıyorsun çünkü katılıyorum sana :Ç Merak etme bira içsen de ağır abisin sen değiştirilemez bi gerçek bu!

  18. Ya ne bu agırrr agbı trıplerıı yaa:)Ayrıcanaaa soleyememıstım (galıba bıraz tırstım)amaa ne erkekler kızlarsızz ne de kızalr erkeklersız yasayabılır:) kawgaya ,bole nefrete gerek yok arkadaslar :)hayat güsell sewelımm sewıleleımmmmmm…….. Ayyyyyyy kendımden iğrendım bi an:)

  19. Gerçekten şu anda ne diyeceğimi bilemiyorum Nazlı. Neden mi? Çünkü sen benim adresi msn e eklediğinde senin kim olduğunu bilmiyodum sonra da engelledim :Ç Yahu hiç söylemedin de ben nazlıyım filan diye. Şimdi nerden mi anladım? “Bacım” demenden :Ç Ayrıca ben yine yurt içinde gezdim. Sen maşallah yurt dışında gününü gün etmişindir :P Kalorifer önünde olmasa da konuşacak çoookk şeyimiz var :)

  20. e aferim canım ben de diom bi gariplik var ben bu kıza hiç rastlamıom msnde!
    öbür konuda da ben pilav gününe o yeni gelmiş sudan çıkmış balık halleriynen geldim tuçeyi cereni fatmamı yeşimi barbarosu görcem diye kimse yoktu valla bi hüsne bi burcuk…:(buluşalım bi ara ama bu hafta olmaz tatile gitcem gelince artıkın:)

Yorum yapın